Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Parfemy-PREMIER.cz

Provozovatel internetového obchodu 
PremierParfum s.r.o.
Ve Žlíbku 1800, Areál BIG BOX, hala B10
Praha 9, 193 00
Společnost je zaregistrovaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 118080,
IČ 27600904, DIČ CZ27600904

tel: 222 361 260
e-mail: obchod@parfemy-premier.cz

Všeobecná ustanovení

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka, spotřebitele). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vztahy neupravené obchodními podmínkami se v případě, že je zákazníkem spotřebitel, řídí občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou kupující, který není spotřebitelem, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.
Prodávající / dodavatel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Spotřebitel (kupující) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, který se ho týká, a obchodním zákoníkem. 
Uzavření kupní smlouvy – umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

Objednávky provedené internetovým nákupním systémem musejí být ze strany kupujícího potvrzeny. Potvrzením se rozumí kliknutí na tzv. potvrzovací odkaz v závěru objednávkového procesu. Kupující tímto potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a zároveň s nimi vyjadřuje svůj souhlas.

Smlouva je uzavírána v jazyce českém, je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto všeobecných obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.
Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu Parfemy-PREMIER.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Úvodní ustanovení k výrobkům

Sortiment výrobků zahrnuje značkové kosmetické výrobky tohoto druhu:

  • toaletní vody (EDT)
  • parfémové vody (EDP)
  • kolínské vody (EDC)

označené zjednodušeně jako parfémy

  • deodoranty a deosticky
  • tělová mléka
  • sprchové gely
  • jiné kosmetické výrobky

Testery – jedná se o naprosto shodný výrobek se standardním parfémem, avšak v nestandardním balení (obvykle v kartónové krabičce či zcela bez krabičky, bez slídového přebalu, často též bez ozdobné krytky rozprašovače), právě díky absenci obvyklé krabičky jsou nabízeny za výhodnější cenu.

Vzorky - jedná se malé balení ( obvykle cca. 1-2 ml ) parfému určené k vyzkoušení, baleno je vždy ve skleněné či plastové lahvičce bez či s rozprašovačem.
Vzorky jsou považovány za doplňkové zboží, které se z pohledu objednávky nezapočítává jako ks tedy nezapočítává se do ks určujících poštovné či doručení zdarma ( platí pouze v případě, kdy je na webu akce a poštovné je dle podmínek uvedené akce zdarma ).

Ceny a platnost nabídky

Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou pro spotřebitele konečné, tj. je včetně DPH, popř. všech dalších zákonných daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Konečná cena je vždy uvedena v objednávce a v emailu potvrzujícím přijetí objednávky zboží. Daňový doklad je součástí každé zásilky internetového obchodu.

Objednávka

Objednat zboží je možné následujícími způsoby.

  • internetovým nákupním systémem NONSTOP na adrese Parfemy-PREMIER.cz - zboží vložíte do košíku a poté vyplníte potřebné údaje k odeslání objednávky
  • telefonicky -  zavoláním na zákaznickou linku tel. číslo 222 361 260, provoz zákaznické linky je denně 8 - 18 hod.

Vyřízení objednávky

Vyřízením objednávky se rozumí příprava zásilky (zabalení a vystavení prodejních dokladů) a její předání k přepravě (Česká pošta) či na místo pro osobní odběr. Vyřízení probíhá okamžitě po přijetí objednávky, obvykle v den objednání, maximální doba na vyřízení objednávky je stanovena na 2 pracovní dny od podání objednávky. V případě, že by uvedený termín nebylo možno dostát, neprodleně po zjištění této skutečnosti zákazníka telefonicky či emailem informujeme a dohodneme následující postup včetně nového termínu dodání zboží.

O každém vyřízení objednávky a jejím předání k přepravě či na osobní odběr jste informováni emailem a SMS, kde se dozvíte, kdy můžete objednávku očekávat či ji osobně vyzvednout.

Přeprava vyřízených objednávek

Objednávky na dobírku jsou zasílány Českou poštou po celé ČR jako expresní balík, název této služby je dle poštovních podmínek ´Balík do ruky´. ´Balík do ruky´ je vždy doručen do druhého pracovního dne od podání (expresní dodání do 24h), zároveň jste o pohybu balíku informováni emailem a SMS. V případě, kdy balík nechcete doručit přímo domů, můžete zvolit službu s názvem ´Balík na poštu´, kdy Vám je doručena Vaše zásilka na Vámi zvolenou poštu, o pohybu balíku jste informováni emailem a SMS.
Obchodní balíky rozváží pracovníci pošty během dne, obvykle již dopoledne.
Pokud Vás nezastihnou, dají Vám do schránky oznámení a poté uloží balík na vaší poště, zde si ho poté můžete vyzvednout buď ten samý den (umožňuje-li to Vaše poštovní pobočka) či do 5 dnů, LHŮTA 5 DNŮ je konečná a nelze ji prodloužit, poté se balík vrací k nám, za opakované zaslání je účtováno dodatečné nedotované poštovné ve výši 99 Kč.

Druh dopravy/převzetíCeny
Osobně (Praha 1)Na Florenci 23, Praha 1, po-pá 8-18h29 Kč
Česká pošta Balík do ruky, Balík na poštu dodání 1-2dny99 Kč

Balíky na Slovensku doručuje Slovenská pošta, platíte v eurech dle aktuálního kurzu.

Vlastnické právo přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží, jedinou podmínkou je úplné zaplacení kupní ceny.

Balné zásilky je vždy zdarma.

Připojištění zásilky

Zásilku se zbožím zasílanou na dobírku je vhodné připojistit proti poškození, cena pojistného je 15 Kč.
Pojištění zásilky je ideálním způsobem ochrany zásilky neboť v případě nahlášení škody na zásilce ( poškození, ztráta ) zákazníkovi zasíláme nové zboží a odpadá reklamační řízení či spor s dopravcem, u kterého je nutno reklamovat nepojištěné zásilky.

Veškeré zásilky, které zákazník přebírá, doporučujeme ještě v přítomnosti řidiče přepravní služby České pošty prohlédnout z hlediska neporušení či nerozlepení obalů, nerozříznutí originálních pásek a přelepek výrobce. V případě porušení je potřeba zásilku ihned rozbalit a zkontrolovat úplnost obsahu. Vhodné je také věnovat pozornost skutečnosti, zda souhlasí počet dodaných zásilek. Je nutno potvrdit podpisem převzetí pouze skutečného počtu dodaných zásilek. V případě zjištěného poškození či neúplnosti zásilky je třeba na místě sepsat škodní zápis o charakteru a rozsahu vzniklé škody nebo soupisu zboží, které v zásilce chybí, nebo vzhledem k povaze poškození zásilku odmítnout převzít a vrátit zpět naší společnosti s uvedením důvodu na přepravním listu dopravce.

Vzorky - v nabídce parfumerie jsou i vzorky parfémů za minimální cenu, v případě koupě vzorků bez jiného zboží v objednávce nelze uplatnit poštovné či doručení zdarma.
( Platí pouze v případě,  kdy je na webu akce a poštovné je dle podmínek uvedené akce zdarma. )  

Platební podmínky

- platba v hotovosti při vyzvednutí objednaného zboží v naší prodejně 
- dobírkou

Zrušení objednávky
Storno objednávky je možné telefonicky nebo e-mailem. Ze strany nakupujícího lze objednávku stornovat do doby vyřízení. Poštovné není součástí kupní ceny a je účtováno na základě uskutečnění expedice zboží (předání zboží k dopravě). V případě pozdějšího zrušení objednávky má Parfemy-PREMIER.cz nárok na náhradu škody, odpovídající prokazatelným nákladům za poštovné. Tím není dotčen nárok spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce v zákonné 14denní lhůtě (viz níže). Ze strany prodávajícího lze stornovat celou objednávku či její část v případě, kdy zboží bylo již v době podání objednávky vyprodáno a dodavatelé ProdejeParfemu.cz nejsou již schopni zboží zajistit, tyto případy jsou ovšem zcela výjimečné. O stornu ze strany Parfemy-PREMIER.cz jste informováni bezodkladně emailem či telefonicky.

Záruka vrácení peněz – právo na odstoupení od smlouvy
Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetovým nákupním systémem NONSTOP na adrese Parfemy-PREMIER.cz), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). V takovém případě by mělo být odstoupení od smlouvy nejlépe spolu s vráceným zbožím doručeno prodávajícímu nejpozději čtrnáctý den od doručení zboží. Zboží doporučujeme doručit kompletní, pokud je to možné, spolu s původním obalem, nepoškozené a nejevící známky užívání, spolu s dokladem (jeho kopií) prokazujícím koupi zboží u prodávajícího. V případě, kdy by vracené zboží bylo poškozené, nekompletní, částečně spotřebované apod., vyhrazujeme si právo uplatnit odpovídající kompenzaci za snížení hodnoty vracené věci. Tím není dotčen nárok spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce. Pokud spotřebitel takto od smlouvy odstoupí, vrátíme mu částku odpovídající kupní ceně.
Vrácení zboží formou dobírky nebude naším obchodem přijato, doporučujeme jeho zaslání formou balíku. Projev vůle odstoupit od smlouvy doporučujeme učinit písemnou formou, aby bylo zřejmé, že využíváte svého práva, neboť zaslání samotného zboží zpět nelze automaticky považovat za projev vůle odstoupit od smlouvy.

Výměna parfému je možná, stačí zaslat nový nerozbalený parfém a k němu poznamenat, za co má být vyměněn, vyměněný parfém je zaslán s doplatkem či přeplatkem, k této ceně se připočítává poštovné a balné ve výši 119 Kč.

Zboží v případě požadavku výměny, odstoupení od smlouvy nebo reklamace je třeba zaslat na adresu ( adresa je pouze korespondenční ):

PremierParfum s.r.o.
reklamační oddělení
Areál BIG BOX, hala B10
Ve Žlíbku 1800
193 00 Praha 9

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc je bez vad, má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Práva ze záruky

Je-li kupujícím spotřebitel, činí záruční doba (plynoucí ode dne převzetí zboží kupujícím) 24 měsíců.  Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Spotřebitel má při uplatnění záruky:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující je o uznání reklamace vyrozuměn dopisem, e-mailem či telefonicky, pokud na sebe uvede odpovídající kontakty. Při kladném vyřízení reklamace je volbou zákazníka, zda chce vrátit zpět uhrazenou částku včetně poštovného či zaslat jiné zboží jako výměnu.

Reklamační řízení se řídí odpovídajícími ustanoveními občanského zákoníku a také zákonem č. 634/1992 Sb.

Prodávající rozhodne o reklamaci kupujícího ihned, ve složitějších případech do 3 dnů, do této lhůty se nezapočítává nutná doba pro odborné posouzení reklamované vady, nejpozději bude reklamace vyřízena včetně odstranění vady do 30 dnů. Tuto lhůtu lze po dohodě se spotřebitelem prodloužit. Po marném uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů nutných k uplatnění reklamace (zejména doprava reklamovaného zboží k prodávajícímu). V případě neoprávněné reklamace, je-li kupujícím spotřebitel, nemá nárok na náhradu nákladů spojených s vyřízením reklamace ani kupující, ani prodávající (prodávajícímu tento nárok vzniká pouze v případě, pokud by se ze strany spotřebitele jednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že jde z jeho strany o zneužití práv).  

Ochrana osobních dat

Podáním objednávky v internetovém obchodě Parfemy-PREMIER.cz dává kupující prodávajícímu souhlas ke shromažďování, zpracování a archivaci údajů o kupujícím a jeho nákupech, a to až do doby odvolání tohoto souhlasu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, subjekt údajů má právo k jejich přístupu a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Veškerá osobní data jsou zpracovávána v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Provozovatel prohlašuje, že jediný účel této archivace je oslovení kupujících nabídkou internetových obchodů provozovatele, tj. PremierParfum s.r.o. ve smyslu příležitostného zaslání nabídky na email či poštovní adresu. Veškeré záznamy o kupujícím může každý zákazník kdykoliv z databáze odstranit, a to velmi jednoduše pouhým kliknutím na tzv. odhlašovací link, který je součástí každého rozesílaného reklamního sdělení. V případě žádosti zákazníka zaslané na email akce@parfemy-premier.cz budou veškeré osobní údaje okamžitě trvale  odstraněny z databáze int. obchodu.

Zákaznické slevové kupóny či poukázky, dárkové akce

Prvním nákupem na internetových stránkách Parfemy-PREMIER.cz se každý zákazník stává z pohledu provozovatele stránek tzv. důležitým zákazníkem, kterému jsou poskytovány různé zákaznické výhody jako např. speciální zvýhodnění ve formě bonusových dárků k nákupům či slev v určité nominální hodnotě na každý zakoupený parfém či objednávku, o těchto zákaznických výhodách jsou kupující informováni pravidelně na svůj email, doporučujeme používat pravidelně stejný email k potvrzení objednávek, tyto tzv. zákaznické akce jsou rozesílány vždy s uvedením platnosti a konkrétní nabídky a dalším doporučením, jak je využít, zvýhodněných nabídek mohou využít jak přímo zákazníci, tak i jejich rodinní příslušníci.

Slevový kupón ( uplatnitelný na jednotlivý ks zboží nelze použít na nákup zboží z velkoobchodní nabídky, na vzorky a zvýhodněné balíčky zboží ( označené ´ výhodný balíček ´ ).


Slevová poukázka ( dárkový poukaz ) - internetový obchod Parfemy-PREMIER.cz nabízí též možnost zakoupit dárkové poukázky hodnoty 500 Kč, 1000 Kč nebo 2000 Kč, dárková poukázka je tištěná karta, která obsahuje unikátní kód, který se použije při zadání objednávky pro načtení slevy v uvedené nominální hodnotě. Platnost poukázky je vždy časově omezena na období 12ti měsíců od data vydání, na jeden nákup může být vždy využita jen jedna poukázka či slevový kupón libovolné nominální hodnoty ( systém přijme jen jeden unikátní kód pro jeden nákup ), stejně tak může být poukázka použita jen na nákup stejné či větší hodnoty než je její nominální hodnota, pokud by byla hodnota nákupu nižší, nelze případný finanční rozdíl požadovat vyplatit zpět, hodnota poukázky se v tomto případě považuje za stejnou s hodnotou nákupu. Nákup jednoho kusu zboží nelze hradit více než jednou poukázkou. Zakoupené poukázky lze uplatnit pouze na nákup v internetovém obchodě Parfemy-PREMIER.cz, nelze požadovat jejich výplatu v Kč.
Dárkové poukázky nelze uplatnit při výměně zboží. Pro dárkové poukázky platí stejné dodací podmínky jako pro běžné zboží.
Dárkové akce - obvyklým zvýhodněním objednávek je dárek k objednávkám dvou kusů parfémů nebo dan určitou částku hodnoty nákup ( v tom případě rozhoduje finální placená částka po započítání veškerých slev ), tento dárek se již nepřikládá ke zboží, které je výrazně cenově zvýhodněno tj. dárkové sady s ´něčím´ zdarma či je v akci měsíce. Kromě toho jsou obvyklé dárkové akce, kdy se přikládá všem stálým zákazníkům předem avizovaný dárek vyšší hodnoty např. značková řasenka či jiné, o podmínkách těchto akcí informujeme předem na email, kde vždy popisujeme podmínky akce.

Odpovědnost

Společnost PremierParfum s.r.o. upozorňuje, že informace na webových stránkách internetového obchodu jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Bezvýhradně jsou však garantovány údaje - název zboží a jeho objem, tedy objednávané zboží je nezpochybnitelné. Parfemy-PREMIER.cz ani její provozovatel firma PremierParfum s.r.o. nenesou vůči jakékoliv straně odpovědnost za škody způsobené použitím informací z internetového obchodu či odkazovaných internetových stránek.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavřené mezi provozovatelem parfumerie a nakupujícími, nakupujícím se rozumí fyzická či právnická osoba. Platnost těchto obchodních podmínek je stanovena na dobu od 18. 6. 2008 do nahrazení novou verzí, případná nová verze bude vyhlášena odpovídajícím způsobem na internetových stránkách Parfemy-PREMIER.cz.

Tyto obchodní podmínky byly konzultovány SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. (www.spotrebitele.info). To potvrzuje udělené jedinečné logo SAOP o provedení SOS – Spotřebitelského auditu obchodních podmínek, které naleznete na http://www.spotrebitele.info/audit/audit.php.
V případě nejasností ohledně těchto obchodních podmínek můžete SOS kontaktovat elektronicky na http://www.spotrebitele.info/poradna/vlozdotaz_saop.php nebo telefonicky na poradenské lince SOS 900 08 08 08 (8 Kč/min).